wtorek, 23 września 2014

Recencja #2: Żel do mycia twarzy Fitomed ( cera tłusta)

Na początku chciałam serdecznie podziękować za 300 wyświetleń mojego bloga. Dla Was to może nie jest zbyt duża liczba, lecz dla mnie ogromna. Jestem bardzo szczęśliwa, że czytacie mojego bloga. Chciałam również zachęcić Was do komentowania. Zależy mi, aby wejść w interakcje z czytelnikami. Wasze zdanie ma dla mnie ogromne znaczenie. Jeszcze raz dziękuję i przechodzimy do następnej recenzji.
Ostatnio bardzo zachwalałam odżywkę w sprayu marki Gliss Kur, dzisiaj niestety nie będzie już tak kolorowo, a mowa o ziołowym żelu do mycia twarzy firmy Fitomed. Ja posiadam wersję do cery tłustej, a posiadam cerę mieszaną. Zakupiłam go w aptece za cenę ok. 9 zł.


Opakowanie

Opakowanie zrobione jest z plastiku zakończony dozownikiem (niestety nie znalazłam lepszej nazwy). Bardzo łatwo się otwiera, nawet gdy mamy mokre ręce.


Zapach

Jest to ziołowy żel, więc zapach jest również ziołowy, jak dla mnie nie jest to zbyt ładny zapach, ale jest on do przeżycia. Nie utrzymuje się na skórze po zmyciu. Jednak po jakiś blisko 4 miesiącach użytkowania zmienił zapach na bardzo nieprzyjemny i niestety muszę stwierdzić, że zwyczajnie w świecie śmierdzi.

Działanie

Mam mieszane uczucia, co do działania tego produktu. Na pewno muszę pochwalić go za to, że ładnie oczyszcza naszą skórę. Ja na twarzy trzymałam go ok. 1 minuty, po czym spłukiwałam wodą. Po zmyciu cera była ładnie oczyszczona oraz odświeżona. Jednak ma on jeden duży minus, przy codziennym użytkowaniu, wysusza on skórę mojej twarzy i chociaż mam cerę mieszaną, która przetłuszczała mi się latem, szczególnie w upały, to jednak produkt ten potrafił wysuszyć moją skórę.


Wydajność i Konsystencja

Użytkuje go już od blisko 4 miesięcy, a została mi opakowania, z tym że muszę wspomnieć, że w wakacje, nie użytkowałam go zbyt często, ze względu na to, że przesuszał on skórę. Na zużycie produktu mamy 6 miesięcy. Jeśli chodzi o konsystencję to jest ona typowa dla żelu, nie jest on zbyt leisty, ani zbyt gęsty. Bardzo dobrze rozprowadza się go na skórze twarzy.


Podsumowanie

Na pewno na plus jest to, że ładnie oczyszcza skórę, jednak na tym plusy tego produkty niestety się kończą. Na minus, który u mnie dyskwalifikuje ten produkt jest to, że przesusza on skórę oraz zapach. Nie wiem, czy tak jest z każdym ziołowym produktem, czy może ja go źle przechowywałam, ale to jak zaczął śmierdzieć, jest nie do zniesienia. Z przykrością muszę stwierdzić, że nie jest to dla mnie dobry produkt, co po raz kolejny daje mi do zrozumienia, że zioła, zwyczajnie w świecie nie są dla mnie.

Dla zainteresowanych skład

Niestety, ale nie polecam tego produktu. Jednoczeście chciałam Was prosić o radę. Znacie jakieś dobre żele do mycia twarzy? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz