niedziela, 14 grudnia 2014

Dbam o włosy #4: Płukanka tymiankowa

Witajcie,
Nie często używam płukanek do włosów. Jakoś zwyczajnie nie mogę się do nich przekonać. Gdy okazało się, że moja siostra ma tymianek, którego i tak nie używa, pomyślałam, że spróbuję zrobić z niego płukankę. Wyszukałam w internecie przepis, okazał się banalnie prosty, więc stwierdziłam, czemu nie. Wzięłam miskę, wsypałam 2 duże łyżki suszonego tymianku, zalałam go ok. 2 szklankami  wrzącej wody i zostawiłam na jakieś 15 min. Umyłam włosy, nałożyłam maskę drożdżową, jeśli ktoś jest zainteresowany, zapraszam do recenzji. Maskę na włosach miałam jakieś 15 min., następnie spłukałam wszystko. Następnie odcedziłam tymianek, tak żeby został sam wywar i polałam nim włosy wraz ze skalpem, nie spłukiwałam już tego wodą. Włosy zostawiłam do samodzielnego wyschnięcia, a na koniec w końcówki wtarłam serum Gliss Kur [recenzja].
Efekty?

Włosy są bardziej miękkie, bardzo fajnie wygładzone i wizualnie bardzo fajnie wyglądają. Zresztą możecie ocenić sami :)





1 komentarz: