czwartek, 11 grudnia 2014

Czwartek lakierem malowany #9: Essie Russian Roulette

Witajcie,
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jedną z propozycji paznokciowych, które można wykorzystać na święta, a mianowicie są to klasyczne czerwone paznokcie. Chyba każdemu z nas, a przynajmniej większości, święta kojarzą się nam z kolorem czerwonym (zapewne prze Świętego Mikołaja). Czerwony to klasyka, która pasować będzie do większości rzeczy. Jeśli ktoś ma ochotę wysłać swoją propozycje świątecznych paznokci, będzie mi niezmiernie miło. Adres to paulinaschoice@gmail.com. Chciałam jeszcze dodać, że usunęłam opcje moderacji komentarzy, żeby bardziej zachęcić Was do komentowania.




Jakie kolor na paznokciach w święta? Pochwalcie się J

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor :) u mnie też czerwień na paznokciach gości od wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie co roku na święta na paznokciach gości właśnie taki kolor, ale w towarzystwie złota, najlepiej w formie brokatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,złoto bardzo fajnie komponuje się ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń