wtorek, 23 grudnia 2014

Kosmetyki poniżej 10 zł godne polecenia -kolorówka

Witajcie,
Ostatnio pisałam o polecanych kosmetykach poniżej 10 zł do włosów [wpis]. Dzisiaj chciałam przedstawić Wam swoich ulubieńców poniżej 10 zł z kosmetyków kolorowych.  Wybaczcie, ale post jest zdominowany przez pomadki.

Essence- Long lasting eye pencil
Szczerze mówiąc, nie wiem, ile kosztują obecnie. Ja kupowałam je w promocji -40% i płaciłam wtedy za nie ok. 4-5 zł. Są to najlepsze kredki jakie do tej pory używałam. Trzymają się cały dzień i wytrzymują nawet na tłustych powiekach. Ja zawsze kupuję brązową (ciemną).Także jeśli ktoś szuka fajnej kredki w dobrej cenie to szczerze polecam.


Manhattan-matowe pomadki-ok. 5zł
Kolejny świetny produkt, w dodatku matowy. Nie wiem czemu, ale ostatnio bardzo, ale to bardzo podobają mi się matowe pomadki. To wykończenie jest dla mnie idealne. Bardzo długo utrzymują się na ustach. Jedynym ich minusem jest ich dostępność. Znajdziemy je w drogeriach internetowych lub na allegro, ale praktycznie tylko konkretne odcienie, a szkoda, bo są naprawdę bardzo fajne.

Lovely-Tusz do rzęs Pump up ok.10zł
Tego tuszu nie muszę nikomu przedstawiać. Bardzo fajnie wydłuża i podkręca rzęsy. Jego minusem jest to, że nie utrzymuje się cały dzień. Pod koniec dnia bardzo łatwo się kruszy i trzeba uważać, aby za bardzo nie dotykać oczu.

Catrice-kredka do brwi ok.10 zł
Cena tego produktu delikatnie może przekraczać 10 zł, jednak są to dosłownie grosze, a jest to rzecz godna polecenia. Gdy chcę uzyskać wyrazisty efekt to dobrze ostrze kredkę, gdy kredka ma bardziej zdarty wierzchołek, wtedy uzyskuję bardziej delikatny efekt, który również bardzo mi się podoba, dlatego że nie lubię zbytnio obrysowanych brwi. Nie posiada w sobie żadnych rudawych, czy czerwonawych tonów.

Wibo-nawilżająca pomadka do ust ok.10 zł
Ja kupowałam je jeszcze zanim zmieniły opakowanie i zawsze w promocji, gdzie płaciłam za nie ok. 6 zł. Jakoś nie lubię  wydawać na pomadki zbyt dużych pieniędzy. Zawsze mogę poprawić szminkę, jeśli tylko się zetrze. Pomadki z Wibo nadają bardzo fajny efekt naszym ustom. Dokładnie taki jaki jest napisany na opakowaniu, czyli nawilżający. Nie jest to jakiś przesadzony błysk,  nasze usta wyglądają na zadbane. Obecnie moim ulubionym kolorem jest nr 03.

Essence- long lasting lipstick-14 adorable matt-ok. 10 zł
Tak jak wspominałam bardzo lubię matowe pomadki. Szukałam czegoś w mocniejszym odcieniu na święta i znalazłam właśnie ją. Na ustach mam ją codziennie w ramach testów i naprawdę sprawdza się bardzo fajnie. Dodatkowo utrzymuje się bardzo długo.

Maybelline-Super Stay Tint Gloss ok.10 zł

Kupiłam go na wyprzedaży w Rossmannie. Ze względu na to, że zbliżała się jesień wybrałam pomadkę w bardziej intensywnym kolorze. Tint dosyć długo zasycha, ale jak już zaschnie to utrzymuję się naprawdę długo. Bardzo fajne kolory, jest w formie błyszczyku. Jest to produkt, który polecam każdej z Was.
A jakie są Wasze ulubione kosmetyki poniżej 10 zł?

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio upolowałam eyeliner za ok 6zł z Lovely matt i jestem na prawdę zadowolona ;) nie zostawia śladów na powiece

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mam, są bardzo fajne, tylko mają jedną wadę, nie utrzymują się cały dzień na powiece.Wiem, że po kosmetyku za taką cenę nie powinno się wymagać cudów, ale jak mi się skończy, to wtedy wolę zainwestować, w taki, który wytrzyma cały dzień :)

      Usuń