sobota, 13 grudnia 2014

Kosmetyki poniżej 10 zł godne polecenia- włosy

Witajcie,
Dzisiaj chciałabym napisać o kosmetykach, które dobrze się u mnie sprawdziły, a ich cena nie przekracza 10 zł. W tym poście napiszę o produktach do włosów. Dodam, że wymienię tylko te, które zapamiętałam wyjątkowo dobrze.

Szampony
Tutaj pojawia się mój największy ulubieniec, czyli szampon nadający objętość Yves Rocher. Ja zawsze kupuję go w promocji i płacę za niego 9,90 zł. Bardzo Wam go polecam. Link do szamponu [link].
Kolejnym z szamponów poniżej 10 zł, jest szampon przeciwłupieżowy z Biedronki. Służy mi do oczyszczania moich włosów, a jednocześnie nie podrażnia skalpu, co niestety zdarza się przy szamponach zawierających SLS. Kosztuje jakieś 5 zł.


Odżywki
Tutaj na myśl przychodzi mi tylko jeden produkt, która dobrze się u mnie sprawdziła, a była to odżywka z Balei z olejkiem arganowym. Pięknie pachnie, pięknie wygładza. Cena w przeliczeniu na złotówki to ok.6 zł. Zainteresowanych odsyłam do recenzji [klik]
Wcierki
Moją ulubioną wcierką jest Joanna Rzepa. Zahamowuje wypadanie włosów, pobudza ich wzrost i pojawiają  się baby hair. Zapłaciłam za nią ok.7 zł
Kolejną wcierka jest wcierka Radical. Stosuję ją już od miesiąca i naprawdę bardzo fajnie się sprawdza. Więcej napiszę za jakiś czas. Cena ok.9 zł.


Maski
Z masek poniżej 10 zł, mogę z pewnością polecić Kallosy. Ja kupuję te małe, żeby nie zdążyły mi się znudzić. Płacę za nie coś ok.5 zł, a sprawdzają się naprawdę bardzo fajnie. [link]

Półprodukty
Musiałam wspomnieć o glicerynie, więc zakwalifikowałam ją do kategorii półproduktów. Dodaję ją do masek, odżywek, serum olejowego. Sprawdza się bardzo dobrze, a kosztuje dosłownie grosze. Kupuję ją w aptece i płacę ok.1,5zł

Oleje
Tutaj polecić mogę oliwkę Babydream. Stosowałam ją kilka razy i na włosach sprawdza się identycznie co oliwka Hipp. Moje włosy bardzo lubią oliwki. W jednym produkcie mamy wymieszane kilka olejów. Cena to ok. 6zł. 

Zabezpieczanie końcówek
Tutaj z pewnością muszę wspomnieć o serum do końcówek Gliss Kur. Jest naprawdę bardzo wydajne i fajnie działa. Cena to ok.7 zł. Kiedyś bardzo lubiłam jedwab w płynie z L’biotica. Bardzo fajnie się sprawdzał, a ja kupowałam go w promocji za 5 zł. [link]


I to będą wszystkie produkty poniżej 10 zł, które bardzo dobrze się u mnie sprawdziły i po które z chęcią wracam. A jakie Wy macie propozycje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz