poniedziałek, 8 grudnia 2014

Edit: Liebster blog award

Witajcie,

Wszystkim, którzy wiedzą o co chodzi, zasad nie muszę tłumaczyć :) Jednak Ci, co po raz pierwszy spotykają się z tą nazwą, odsyłam do bloga Magdy, gdzie dokładnie jest wyjaśnione, o co tutaj chodzi. Jednocześnie chciałabym podziękować Magdzie za nominację, jest mi niezmiernie miło.

Pytania:
1.     Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Do założenia bloga skłoniła mnie zwykła ciekawość. Założenie własnego bloga od dawna chodziło mi po głowie.

2. Bez czego nie mogłabyś żyć?
Bardzo trudne pytanie, jednak jeśli chodzi o sferę duchową, to odpowiem, że bez emocji. Jeśli sprawa tyczy się takich powszechnych rzeczy, to chyba bez wody.

3. Ulubiona pora roku? i dlaczego !
Niestety nie mam ulubionej pory roku, za to jest jedna, której wybitnie nie lubię i jest to zima.

4. Jak lubisz spędzać czas wolny?
W wolnych chwilach pierwsze co, to piszę posty na bloga. Kolejną rzeczą, którą namiętnie praktykuję od jakiegoś czasu jest czytanie książek. Kiedy mam więcej czasu i pieniędzy, to staram się podróżować.

5. Miejsce na świecie, które Cię oczarowało?
Nasze polskie góry, są po prostu piękne i magiczne.

6. Rzecz, bez której nie wychodzisz z domu?
Dokładnie są to 2 rzeczy: portfel i telefon.

7. Jakie blogi lubisz przeglądać?
Blogi jakie najczęściej lubię przeglądać to te urodowe. Lubię też czytać blogi lifestylowe.

8. Twoje sposoby na nudę?
Książka, youtube, serial, film, sport, blog J.

9. Gdy nie ma prądu... ??
Zapalam swoje świeczki.

10. Ulubione danie?
Tutaj również nie mam jednego faworyta, jeśli miałabym wybrać jaki rodzaj kuchni jest mi najbardziej bliski, to powiedziałabym, że kuchnia azjatycka, a w szczególności ich makarony.

11. Lubisz swoją pracę?
Obecnie jeszcze studiuję, więc w tym temacie nie mogę się wypowiedzieć. Jeśli zaś chodzi o moje studia to bardzo je lubię, chociaż obecny semestr jest najbardziej irytujący ze wszystkich.


I kolejna porcja pytań, tym razem od Tyśki :)

Czy lubisz blogować?
Jasne, bardzo lubię pisać posty, robić zdjęcia, ale i czytać też inne blogi.

Co jest Twoją pasją?
Chyba blog J Poświęcam mu bardzo dużo czasu. Lubię też czytać książki.

Skąd wziął się pomysł na blogowanie?
Z czystej ciekawości.

Co lubisz robić w wolnym czasie?
Tak jak już wcześniej pisałam, gdy mam chwilę, to piszę notki na bloga. Obecnie bardzo dużo czasu zabierają mi studia i czasu wolnego mam bardzo mało.

Lista ulubionych blogów, które czytasz?
Jest ich naprawdę bardzo sporo. Z tych popularniejszych to oczywiście czytam anwen, lubię też blondhaircare. Z urodowych  blogerek  bardzo lubię nissiax oraz nieesia. Lubię też zagraniczne blogerki Lily oraz Vivianne. A do reszty dziewczyn wstawię linki, bo nie znam ich imion, a może przy okazji mi je zdradzą :P
http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/ ( tu akurat imię znam, pozdrawiam serdecznie Magda :*)

Ulubiony kolor?
Niebieski.

Opisz ideał drugiej połówki.
Kochany, wyrozumiały, czuły, to tylko kilka z cech.

Ulubione słodycze?
Czekolada.

Wolisz, gdy jest gorąco czy zimno? Dlaczego?
Wolę jak jest zimno. Nienawidzę, gdy jest gorąco, wtedy od razu boli mnie głowa i źle się czuję

 Jakie jest Twoje największe marzenie?
Chyba pozostawię je dla siebie :)

Co sprawia Ci największą radość?
Codzienne przyjemności.

Ja trochę zmienię zasady i nominuję swoich czytelników oraz blogerów, którzy nie brali jeszcze udziału w tej zabawie. Śmiało! Z chęcią poczytam jakie są Wasze odpowiedzi.  Proszę potraktujcie to jako zabawę, a przy okazji będzie to fajna okazja do bliższego poznania się. Pytania niech pozostaną te same, mam nadzieję, że Magda nie będzie miała nic przeciwko temu. Pytania są bardzo ciekawe, więc nie widzę sensu ich zmieniać J A może i Magda będzie chciała odpowiedzieć na te pytania J

1 komentarz:

  1. Dzięki za odpowiedzi ;) dzisiaj już chyba nie dam rady na sporządzenie odpowiedzi bo jestem w trakcie tworzenia ciasta 3bit ;) ale jutro postaram się ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń