wtorek, 9 grudnia 2014

Paznokciowa rutyna

Witajcie,

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moją paznokciową rutynę, czyli co po kolei wykonuję, aby jak najlepiej zadbać o paznokcie oraz manicure.
Na początku zawsze zmywam stary lakier i dokładnie oczyszczam płytkę paznokcia. Wykonuje to za pomocą wacika kosmetycznego oraz zmywacza do paznokci.
Następnie papierowym pilnikiem spiłowuję lekko paznokcie.
Kolejnym etapem jest nałożenie odżywki do paznokci jako bazę pod lakier. Bardzo dobrze sprawdza się u mnie odżywka z Eveline.  Nie odsuwam skórek, raz, że u mnie nie wyglądają jakoś tragicznie, dwa, że zwyczajnie nie lubię tego. Nie mam problemu z narastającymi czy zadzierającymi się skórkami.

Gdy odżywka już wyschnie, nakładam na to lakier. Zazwyczaj są to dwie warstwy, czasem, gdy widzę jakieś prześwity, to dokładam 3 warstwę.

Kiedy lakier nie zdąży jeszcze zaschnąć, nakładam top coat SecheVite. Wcześniej używałam Essie Good to go i  oba sprawdzają się u mnie bardzo dobrze.
Następnie odczekuję kilka minut i gotowe J
Ze względu, że często olejuję włosy to zawsze resztki wcieram w ręce i paznokcie. Dodatkowo używam też kremów do rąk.


I tak wygląda u mnie paznokciowa rutyna, a jak jest u Was?

3 komentarze:

  1. U mnie ta odżywka Eveline średnio sie sprawdza, a co to jest ten SecheVite? Tez jakas odzywka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seche to przyspieszacz wysuszania lakieru:)

      Usuń
    2. Dokładnie :) Dodatkowo wydłuża trwałość lakieru oraz nadaje im piękny blask :)

      Usuń