niedziela, 19 października 2014

Dbam o włosy! #1

To jest pierwszy raz kiedy tak naprawdę pokazuje swoje włosy oraz jak o nie dbam. Moja pielęgnacja nie wygląda codziennie tak samo, a powód jest bardzo błahy, a mianowicie czas. Nie zawsze mam wystarczającą ilość czasu, aby nałożyć olej na kilka godzin, czy trzymać maskę 30 min. Wczoraj i dzisiaj przy okazji, że jestem w domu mogłam pozwolić sobie na trochę bardziej bogatszą pielęgnacje. A więc zapraszam do czytania J.
Na początek włosy obficie spryskałam odżywką do włosów w sprayu firmy Gliss Kur więcej o tej odżywce pisałam tutaj.
Następnie zmieszałam masło do ciała (używam go tylko do kremowania włosów) z olejkiem do włosów Amla.


Taką mieszankę pozostawiłam na noc. Następnego dnia umyłam całe włosy szamponem przeciwłupieżowym z Lidla ( tak na marginesie najlepiej u mnie sprawdzają się właśnie szampony z Biedronki i Lidla), po czym na długość włosów nałożyłam maseczkę drożdżową i dodałam do niej kilka kropel gliceryna. Po ok. 25 min zmyłam wszystko letnią wodą.


Gdy włosy już trochę podeschły w skalp wtarłam wcierkę, na długości włosy spryskałam odżywką w sprayu, a w końcówki wtarłam serum z Gliss Kur.

Włosy pozostawiłam do całkowitego wyschnięcia, a efekt końcowy możecie zobaczyć poniżej.
Włosy po wyschnięciu były bardzo miękkie w dotyku, bardzo dobrze nawilżone i puszyste.

7 komentarzy:

  1. Ładny efekt :) Też mam to masło i w sumie nie bardzo mam ochotę je zużyć teraz(jesienią wole inne aromaty) - może też pokremuję włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie Skye :) Koniecznie spróbuj pokremować nim włosy i daj znać jak się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To Twój naturalny kolor włosów? Ja nie jestem niestety naturalna blondynką ale właśnie taki kolor próbuje osiągnąc farbą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest mój naturalny kolor :).Niestety na zimę kolor mi ciemnieje i wtedy wygląda jak typowy mysi blond :(.

      Usuń
    2. Zazdroszczę ! Jest piękny :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię olej Amla. Włosów nigdy nie kremowałam - ciekawe, jaki byłby efekt u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go bardzo lubię, ale ten zapach :/. Nie przeszkadza Ci on? A kremowanie fajna sprawa :D Spróbuj ! :)

      Usuń