środa, 29 października 2014

Recnzja #9: Duet (nie)idealny, czyli Odżywka Ochrona i Odżywienie- Natura Siberica

Witajcie,
Przepraszam za opóźnienie,ale tak jak obiecałam, przyszedł czas na recenzję odżywki do włosów. Recenzję szamponu możecie znaleźć tutaj. Nie przedłużając, przejdę od razu do rzeczy.


Informacje podstawowe
Jest to odżywka firmy Natura Siberica z serii Ochrona i Odżywienie. Pojemność to 400 ml, a zapłaciłam za nią około 20 zł. Pojemność, jak na produkty do włosów, jest duża.

Skład
Tak jak jej brat w składzie ma olejki, ekstrakty, jednym słowem nie ma na co narzekać.

Zapach
Różni się od zapachu szamponu. Nie jest bardzo ziołowy, ale takie nuty są w nim wyczuwalne. Powiedziałabym, że aromat jest bardziej delikatny, jak dla mnie naprawdę przyjemny. Tak jak w przypadku szamponu, zapach nie pozostaje na włosach.

Opakowanie
Różni się kolorem od szamponu, także trudno je pomylić. Jeśli w domu mamy oba produkty, bez problemu sięgamy po odpowiedni, bez konieczności czytania etykiety. Tak samo jak w przypadku szamponu, opakowanie łatwo otworzyć, wystarczy wcisnąć nakrętkę do środka.

Konsystencja
Jest trochę gęstsza od szamponu, ma też inny kolor. Odżywka jest biała. Dzięki swojej konsystencji produkt jest wydajny.

Działanie
Tutaj mogę napisać same dobre słowa. Odżywka naprawdę jest bardzo dobra. Fajnie nawilża, włosy są miękkie w dotyku, dobrze dociążone, bardzo dobrze się układają. Jednym słowem jeśli chcemy być pewni, że nasze włosy będą dobrze wyglądać, bez obaw możemy jej użyć. Jeśli chodzi o czas, jaki trzymam ją na włosach,  standardowo jest to kilka minut. Przyznam szczerze, że nie próbowałam używać jej w formie maski, miałabym pewne obawy, że mogłaby za bardzo obciążyć moje włosy. Nakładam ją mniej więcej od wysokości ucha na całą długość.

Podsumowanie

Szczerze polecam tę odżywkę. Tak jak zawiodłam się na szamponie (i to bardzo), tak odżywką jestem zachwycona. Na pewno bardzo dobrze sprawdzi się na włosach o dużej porowatości.

A Wy miałyście tę odżywkę? Co o niej sądzicie?

2 komentarze:

  1. Tej odżywki nie miałam, ale jakiś czas temu używałam szamponu tej firmy i bardzo dobrze się sprawdził. ;]

    OdpowiedzUsuń