piątek, 31 października 2014

Czwartek lakierem malowany #3- Essie Dress to Kilt

Witajcie,
Przepraszam za opóźnienie, obiecuję, że za tydzień w Czwartku lakierem malowanym nie będzie już lakieru Essie. Dzisiaj jednak nie mogłam się powstrzymać i przepraszam, ale muszę go pokazać. Mam zaszczyt Wam przedstawić Essie- Dress To Kilt.


Gdy tylko po raz pierwszy zobaczyłam jesienną kostkę Essie, moją uwagę przykuł właśnie ten kolor. Na zdjęciach wychodził on różnie, więc do końca nie byłam pewna, czy to będzie taka czysta czerwień, i czy odnajdę tam domieszki innych kolorów. Gdy paczka przyszła, pierwszym kolorem, po który sięgnęłam, był właśnie Dress To Kilt, nawet nie wiecie, jak się ucieszyłam, gdy okazało się, że jest to czerwień z domieszką maliny. Kolor jak dla mnie idealny. Trwałość lakieru jest standardowa.  Pojemność to 5 ml. Muszę też wspomnieć o pędzelku. Nie jest to ten sam, który znaleźć możemy w europejskich wersjach ( czyli gruby). Jednak mi ten pędzelek strasznie przypadł do gustu. Możemy nim bardzo dokładnie aplikować lakier na paznokcie, dodatkowo jest długi. Kostkę zakupiłam na stronie sklepu mintishop.pl i zapłaciłam za nią ok.40 zł.  Resztę kolorów z kostki Essie pokażę za dwa tygodnie.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam lakiery Essie *.* niestety jedyny jaki posiadam pomału trzeba będzie wyrzucić, a z racji tego, że do najtańszych nie należą, będę musiała porządnie się zastanowić nad doborem odcienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się lakiery essie są bardzo fajne :) A jaki odcień posiadasz?

      Usuń