poniedziałek, 27 października 2014

Recnzja #8: Duet (nie)idealny, czyli Szampon Ochrona i Odżywienie- Natura Siberica

Witajcie,
Od razu może wytłumaczę dlaczego taki tytuł. Chodzi mi o zestaw szampon i odżywka z serii Ochrona i Odżywienie, Natura Siberica. Tak jak odżywkę mogę szczerze polecić, tak szampon to, niestety, totalna porażka. Oba produkty zamówiłam przez internet w cenie około 20 zł za sztukę, i powiedzmy sobie szczerze, nie jest to najniższa cena.
Zastanawiałam się, od którego produktu zacząć: dobrego czy złego? Postanowiłam, że najpierw wyleję falę hejtu na szampon, a potem spokojnie opiszę odżywkę, także zaczynamy J

Dane podstawowe
Szampon Natura Siberica Ochrona i Odżywienie przeznaczony jest do włosów suchych. Pojemność to 400 ml.

Skład
Na ulotce napisane jest, że zawiera ekstrakty, jeśli spojrzymy na skład, to rzeczywiście znajdują się one w szamponie i to nie jeden, a nawet kilka. Ogólnie skład jest bardzo przyjemny.

Zapach
Specyficzny, ziołowy, nie jest wyczuwalny po spłukaniu.

Opakowanie
Wygodne, poręczne, nie trzeba się zbytnio namęczyć, aby wydobyć produkt z pudełka.

Konsystencja
Tu już zaczną się minusy. Niestety szampon jest rzadki, przez co musimy dużo go użyć, aby dobrze umyć włosy/skórę głowy.


Działanie
Najsłabszy punkt tego szamponu. Mogłoby się wydawać, że powinien być dobry, ale tak nie jest. Wystarczyło, że umyłam włosy rano, pod wieczór już były tłuste. Nie mogłam go stosować, gdy wiedziałam, że cały dzień nie będzie mnie w domu. Dodatkowo notorycznie nie mogłam domyć nim oleju ani kremu nałożonego na włosy. Trzeba było wylać sporą ilość, żeby fryzura wyglądała na świeżą, albo zwyczajnie umyć dwukrotnie, co zajmuje zbyt dużo czasu i nie jest za dobre dla naszych włosów.

Podsumowanie
Jednym słowem okropnie męczę się z tym szamponem, ale mam mocne postanowienie, że go wykończę, bo gdybym miała użyć go do mycia pędzli, to bym chyba nie zużyła go nigdy. Poza tym ze względu na to, że jest bardzo niewydajny, wiem, że szybko mi się skończy.
Niestety nie polecam tego produktu, za taką cenę możemy znaleźć coś o wiele lepszego. W sumie za żadne pieniądze bym go nie wzięła, bo jest po prostu bardzo słaby. Muszę jednak wspomnieć o tym, że nie podrażnił mojej skóry głowy, był bardzo delikatny.
A po recenzję odżywki zapraszam już jutro.

A czy Wy miałyście ten szampon? Jakie są Wasze wrażenia? Czy możecie polecić jakiś dobry szampon?

2 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy kosmetyków z tej serii, zastanawiałam się nad ich zakupem ale teraz już wiem że ten szampon na pewno sobie daruję :). Czekam niecierpliwie na recenzję odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam ciekawa jaki jest ten szampon,ale po tym co napisałaś,moja ciekawość osłabła;)

    OdpowiedzUsuń