środa, 15 października 2014

Recenzja #6: Żel pod prysznic, Nektarynka i Kokos,Balea

Witajcie,
Dzisiaj chciałabym napisać parę słów o moim ostatnio wielkim ulubieńcu, a mianowicie chodzi mi o żel pod prysznic Kokos i Nektarynka firmy Balea.

Cena

Produkt ten kupiłam w Niemczech. Zapłaciłam za niego 0,65 euro, w przeliczeniu na złotówki wychodzi niecałe 3 złote, także cena jak najbardziej zachęcająca.

Zapach

To jest zdecydowana zaleta tego żelu pod prysznic, jak dla mnie pachnie przepięknie. Bardziej wyczuwalną nutę stanowi nektarynka . Jestem bardzo oczarowana tym aromatem.

Skład

Powiedziałabym, że skład jest bardzo przeciętny. Wiem, że dla niektórych może być problemem to, że zawiera SLS.

Działanie

Jak dla mnie jest to dobry produkt. Nie zauważyłam żadnych podrażnień, ani wysuszenia skóry. Swoje podstawowe zadanie, czyli mycie, spełnia bardzo dobrze.

Wydajność

Konsystencja produktu jest typowa dla żeli pod prysznic, słabo się pieni. Nie traci się szybko, powiedziałabym, że jego wydajność jest taka sama jak większości tego typu produktów.

Podsumowanie

Osobiście bardzo, bardzo polecam ten produkt. Nie zrobił żadnej krzywdy mojej skórze, oprócz tego pięknie pachnie. Wiem, że powtarzam się z zapachem, ale jak dla mnie jest obłędny. Jedyny minus to dostępność, ale kiedy następnym razem będę w Niemczech z pewnością zrobię sobie większe zapasy, tym bardziej, że kosztuje on mniej niż 1 euro. Korzystanie z tego produktu to czysta przyjemność. Zachęcam do wypróbowania każdą z Was, myślę, że przypadnie do gustu nie tylko fankom owocowych aromatów.
Serdecznie polecam!

A jaki jest Wasz ulubiony żel pod prysznic?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz