czwartek, 23 października 2014

Czwartek lakierem malowany #2

Witajcie,
Przyszedł czas na kolejny post z serii czwartek lakierem malowany. Moja obsesja na punkcie lakierów essie niestety nie maleje, więc dzisiaj zapraszam Was również na lakier essie tym razem będzie to lakier o nazwie Wicked.
Jest to zdecydowanie mój ulubieniec, który idealnie nadaje się na jesień. Gdy jest ciemno wydawać się może, że jest on niemalże czarny, jednak w pełnym słońcu wyraźnie widać, że tak nie jest. Kolor ciężko mi określić,ja zawsze mówię na to kolor dojrzałego wina. Trwałość jak na lakiery essie przystało jest bardzo dobra (do 5 dni).Nie ma co więcej mówić zapraszam do oglądania i tak jak poprzednio serdecznie zachęcam do wysyłania zdjęć swoich paznokci na e-mail paulinaschoice@gmail.com.


Podoba Wam się kolor? A co Wy aktualnie macie na paznokciach?

3 komentarze:

  1. Piękny wiśniowy kolor można powiedzieć :) u mnie aktualnie nude na przemian z błękitem :) utrzymane w pastelach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhhh błękit, pewnie super wygląda :D Ja na jesień wolę ciemniejsze kolory:)

      Usuń
    2. Ja mam tak, że "co mi w ręce wpadnie" :)

      Usuń