niedziela, 12 października 2014

Nowości kosmetyczne

Dzisiejszy post z serii łatwych i przyjemnych, będzie obfitował w dużą liczbę zdjęć. Po tytule już wiecie, że mam zamiar pokazać Wam kosmetyki, jakie udało mi się zakupić we wrześniu i na początku października. Jeśli post tego typu spodoba się, co miesiąc będę pokazywałam, co nowego u mnie gości. Większość z tych kosmetyków możecie zobaczyć u mnie na instagramie.

Płukanka do ust- Listerine (11zł)
Moja ulubiona płukanka do ust. Najbardziej przypadła mi do gustu wersja zero, gdzie nie ma alkoholu w składzie.

Odżywka do włosów z olejem arganowym- Balea (1,5 euro)
Używana tylko kilka razy, więc nie mogę powiedzieć nic konkretnego. Zawsze po jej użyciu jestem zadowolona z efektów.

Żel pod prysznic Kokos i nektarynka-Balea (0,65 euro)
CUDOWNY!!! Zapach obłędny, nie wysusza mojej skóry. Niedługo będzie o nim oddzielny wpis.

Tonik zwężający pory-Ziaja(7,51 zł)
Bardzo dużo osób go poleca, więc postanowiłam sprawdzić o co tyle szumu.

Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy-Ziaja (7,66 zł)
Tak jak dużo dobrego słyszałam o toniku, tak jeszcze więcej o tej paście. Do tej pory używałam ją tylko kilka razy. Jak na razie, mam same pozytywne odczucia.

Płyn micelarny-Garnier (ok.10,50 zł)
Do tej pory moim ulubieńcem był płyn micelarny z biedronki, ale po nieudanej różowej wersji, chciałam spróbować czegoś innego.

Kapsułki nawilżające-Balea (1,5 euro)
Zakupione pod wpływem chwili. Właśnie jestem w trakcie testowania. Używam ich na noc.

Kapsułki pielęgnujące z wyciągiem z orchidei-Alterra (2,49 zł)
Jestem bardzo ciekawa tych kapsułek jednak muszą one poczekać na swoją kolej.

Peeling enzymatyczny-Lirene (ok.1,7 zł)
Mój stały ulubieniec,zawsze po niego sięgam, gdy tylko jest w promocji.

Balsam do ust-Balea (0,99 euro)
Produkt ten również czeka na swoją kolej. Skusił mnie zawartością mocznika.

Paleta cieni Iconic 3-Makeup Revolution London (20 zł)
Szał na tę paletkę był wręcz nie do opisania. Każdy chciał ją mieć, więc chciałam i ja.

Celebrity Nails so classy 05-Wibo (ok.3 zł)
Był w promocji, kolor mi się podobał, więc wzięłam.

Matowy top coat-Wibo (ok.3 zł)
Był akurat w promocji, dodatkowo dużo dobrego o nim słyszałam. Daje bardzo fajny efekt matu.

Top coat- Sephora (ok.4 zł)
Jego też znalazłam w promocji, więc wzięłam na wypróbowanie.Użyłam dopiero raz, więc za krótko na wydanie opinii.

Nawilżająca pomadka do ust 03-Wibo(ok.4,3 zł)
Znaleziona w promocji, kolor bardzo przypadł mi do gustu.

Super Stay Tint Gloss-Maybelline (ok.11 zł)
Więcej o nim możecie przeczytać tutaj.

Satin touch Kohl Nude-My Secret (ok.3zł)
Również kupiona w promocji. Zakupiłam ją do używania na linie wodną.
A jakie Wy kupiłyście kosmetyki we wrześniu/październiku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz