wtorek, 16 grudnia 2014

Recenzja #14: Alterra-Kapsułki pielęgnujące z wyciągiem z orchidei

Witajcie,
Ostatnio testowałam kapsułki nawilżające z Balea [recenzja], teraz przyszedł czas na kapsułki z Alterry.


Informacje podstawowe
Są to kapsułki anti-age z wyciągiem z orchidei. Rzeczą, która skłoniła mnie do zakupu, była cena: 2,5 zł za 7 kapsułek, dodatkowo skład był bardzo ciekawy.

Skład
Bardzo krótki i bardzo ciekawy. Produkt w większości składa się z różnych olejków i ekstraktów. Na pierwszym miejscu mamy olej ze słodkich migdałów, dalej znajdziemy olej z jojoby, olej z pestek dzikiej róży.


Zapach
Jak dla mnie dominują tu 2 zapachy. Jeden pochodzi od oleju ze słodkich migdałów, drugi to olej rycynowy.

Opakowanie
Muszę przyznać, że musiałam się dużo nagimnastykować, aby wydobyć produkt. Najpierw miałam problemy z wyciągnięciem kapsułki z opakowania, później z rozerwaniem końcówki.

Konsystencja
Typowa dla olei. Konsystencja była bardzo tłusta i po wklepaniu produktu w twarz oleista warstwa zostawała na skórze.

Działanie
Bardzo fajnie nawilżał. Nie wystąpiły żadne suche skórki. Produkt też mnie nie podrażnił, ani nie zapchał.

Podsumowanie

Za taką cenę warto wypróbować sobie produkt. Na pewno będzie przydatny w podróży. Pod makijaż się nie nada, ma zbyt oleistą konsystencję, jednak na wieczór jak najbardziej. Jeśli jesteście fanami olejowych produktów spróbujcie je koniecznie.

1 komentarz: