czwartek, 13 listopada 2014

Czwartek lakierem malowany #5: Delia Coral Prosilk 175

Witajcie,

Dzisiaj po raz pierwszy zobaczymy nie tylko moje paznokcie, zdjęcie swoich przesłała mi Magda z bloga szmaragdowy deszcz. Odwiedźcie go koniecznie, wystarczy kliknąć w link :) Ja tylko przypomnę, że zdjęcia ciągle można wysyłać na adres paulinaschoice@gmail.com. Pierwsza odważna już była, za co serdecznie dziękuję :*. Mi osobiście bardzo podoba się kolor, jaki Magda ma na paznokciach, w dodatku ma bardzo ładne i długie paznokcie. Ten lakier to Delia Coral Prosilk 175.
http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/
Ja ze swojej strony napiszę tylko, że na paznokciach mam lakier essie z kolekcji jesiennej Take it outside.
I jak Wam się podobają kolory?

4 komentarze:

  1. wlasnie takiego tez lakieru jak Ty szukam nude przelamany szarym bardzo ladny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wypróbuj, kolor jest naprawdę bardzo ładny :)

      Usuń
  2. Świetny blog! Chyba zostanę stałą czytelniczką! :) Zapraszam do mnie: www.wlosy-of-tyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń