czwartek, 27 listopada 2014

Czwartek lakierem malowany#7: Wibo Granite Sand nr 4


Witajcie,


Dzisiaj chciałam Wam przedstawić jaki lakier gości na paznokciach mojej siostry- Kingi. Jest to Wibo Granite Sand o numerku 4. Kinga kupiła ten lakier podczas promocji, która niedawno odbywała się w Rossmannie. 

Jako drugą rzecz wybrała piaskowy lakier Wibo, który zapewne również pojawi się na blogu.  Sama malowałam tym lakierem paznokcie i bardzo mi się spodobał, tylko strasznie długo sechł. Piaskowe lakiery są bardzo fajne, tylko dosyć nietrwałe. Wyjątek od tego może stanowić lakier z Golden Rose, gdzie nawet zmywacz ma problem.

Chciałam Wam jeszcze pokazać, co Kinga myśli na temat lakieru. Na moich paznokciach lakier wytrzymał 4 dni. Chociaż jego kolor nie jest intensywny, produkt przyciąga uwagę swoją „chropowatą” strukturą. Bardzo przypadł mi do gustu, na pewno często będę po niego sięgać. 

A ja chciałabym Was zachęcić do wysyłania zdjęć swoich paznokci na adres paulinaschoice@gmail.com.
I jak podobają Wam się paznokcie?

5 komentarzy:

  1. Mam ten lakier i bardzo lubię go używać. Masz rację,nie ma intensywnego koloru, a jednak przykuwa uwagę przez swoją chropowatość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie chropowate lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te piaskowe lakiery ale jeszcze żadnego nie mam :(

    OdpowiedzUsuń