czwartek, 20 listopada 2014

Czwartek lakierem malowany #6: Golden Rose- Rich Color 44

Witajcie,
Przed nami kolejny post o paznokciach. Do dzisiejszego zdjęcie swoich paznokci wysłała mi Tyśka z  bloga http://wlosy-of-tyska.blogspot.com/. Na blogu Tyśka pisze bardzo dużo interesujących rzeczy, więc jeśli macie tylko chwilę czasu, zajrzyjcie tam koniecznie. Polecam i przy okazji odsyłam do poprzedniego CLM, gdzie zdjęcie przysłała Magda (klik). Tyśka na paznokciach ma cudowną miętę,  jest to Golden Rose Rich Color 44, mi kojarzy się z lakierem essie mint candle apple, który jest na mojej liście zakupowej, jak tylko skończy się mój obecny miętowy kolor. Zapraszam do oglądania J.



I jak podoba Wam się kolor?

3 komentarze:

  1. Piekny kolor :) mam bardzo podobny ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam takie żywe kolorki, a ten to jeden z moich ulubionych :)

      Usuń
    2. Żywe kolory są fajne, ale na jesień wolę ciemniejszego kolory :)

      Usuń