sobota, 29 listopada 2014

Nowości kosmetyczne-Listopad

Witajcie,
Wraz z końcem miesiąca nadszedł czas na pokazanie,  co udało mi się kupić w listopadzie. W tym miesiącu było ich naprawdę niewiele, kupiłam tylko najpotrzebniejsze rzeczy.
Pierwszą część zakupów opisałam już w poście o zakupach z Rossmanna. http://paulinaschoice.blogspot.com/2014/11/zakupy-rossmann-promocja-11.html
Kolejne zakupy były podyktowane ostatnio strasznie męczącym mnie wypadaniem włosów, o którym więcej napiszę w przyszłym tygodniu. Jedne z kosmetyków, które mają mi pomóc w zahamowaniu wypadania to:
Radical-Mgiełka wzmacniająca ok.8 zł
Wcześniej nie miałam żadnego produktu z tej firmy. Potrzebowałam jakiejś wcierki, która pomoże mi w walce przeciwko wypadaniu włosów. Zdecydowałam się, że ją zakupię właśnie ze względu na dobre opinie dotyczące tego problemu.

Joanna- Kuracja wzmacniająca ok. 7zł
Joanna to mój zdecydowany ulubieniec, ze wszystkich wcierek, które udało mi się stosować, to właśnie ta sprawdza się najlepiej.
Kupno kosmetyków podyktowane było tym, że poprzedni podkład mi się skończył i potrzebowałam czegoś nowego.

Maybelline- Affinimat 09 Opal Rose-ok.27zł
Szczerze mówiąc kupiłam ten podkład, bo myślałam, że jest w promocji, okazało się, że jednak nie. Początkowo chciałam kupić Revlon-Colorstay, ale ceny w drogeriach są zabójcze, a gdyby zamówiła przez internet to byłoby to nieopłacalne. Postanowiłam więc kupić coś tańszego. Coś czuję, że za jakiś czas znajdzie się recenzja na temat tego produktu, bo na razie jestem nim dosłownie oczarowana.


Jak widać w tym miesiącu poczyniłam bardzo niewiele zakupów. A co Wy kupiłyście w listopadzie?

2 komentarze:

  1. Mgiełkę z Radicala mam, a tej Joanny rzepy nadal szukam.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś wcierka z Joanny była w Super Pharm, a jak jest teraz to niestety nie wiem. Ja tę wcierkę zamawiam w aptece przez internet. Jest tanio i wygodnie :) A jak sprawdziła Ci się wcierka z Radical?

      Usuń