czwartek, 6 listopada 2014

Czwartek lakierem malowany #4:Wibo Express growth, numer 350

Witajcie,

Tak jak obiecywałam,  tym razem lakieru Essie nie będzie. W kolejnym CLM pokaże Wam następny  z lakierów Essie z najnowszej kolekcji jesiennej. Tym razem jednak na pierwszym planie pojawi się lakier z Wibo. 




Tak jak poprzednio, zachęcam Was do wysyłania zdjęć swoich paznokci na adres paulinaschoice@gmail.com. Jeśli chodzi o lakiery do paznokci to zawsze w mojej kosmetyczce obecne były te z Wibo, są tanie, dobrze napigmentowane, jednak nie trzymają się długo. Jeśli jednak zmywacie paznokcie codziennie to chyba nic nie stoi na przeszkodzie, aby wypróbować te lakiery. Miałam już naprawdę dużo kolorów. Do niedawna moim największym ulubieńcem był o kolorze malinowy, jak dla mnie był idealny, ale niestety się skończył. Drugim ulubieńcem jest ten delikatny róż. Świetnie nadaje się na co dzień. Krycie jest bardzo dobre, jednak jak już wspominałam nie wytrzymuje zbyt długo. Lakier mam już od dłuższego czasu, nic się z nim nie dzieje, jestem z niego bardzo zadowolona. Pędzelek jest węższy niż w lakierach Essie, mimo to bardzo dobrze nakłada się nim lakier na paznokcie.


A Wy miałyście ten lakier? Jakie są Wasze ulubione  kolory lakierów do paznokci?

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie naturalne kolorki na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie lakiery z Wibo ale muszę je dodatkowo utwardzać zeby lakier dłużej przetrwał :) Mam pytanie odnośnie tego wysyłania zdjęć swoich paznokci na Twojego maila - chodzi o jakieś ciekawe nowe trendy na paznokciach czy nie tylko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko :) Chciałabym, aby dziewczyny pokazywały co aktualnie noszą na paznokciach. Może wspólnie się zainspirujemy i znajdziemy jakiś fajny lakier/kolor, o którym nawet nie miałyśmy pojęcia :) Zachęcam do wysyłania zdjęć. Jeśli masz ochotę to odezwij się na maila :)

      Usuń