wtorek, 18 listopada 2014

Zakupy Rossmann, promocja 1+1

Witajcie,

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić,  jakie kosmetyki kupiłam w Rossmannie. Chyba każdy  wie o aktualnie trwającej promocji 1+1, gdzie kosmetyk tańszy, lub w tej samej otrzymamy za darmo.
Nie wiem jak Wy, ale ja pamiętam, jak za pierwszym razem, gdy pojawiła się w Rossmannie promocja -40%, to ze sklepu wyszłam z 3 siatkami zakupów i już w pierwszych 3 godzinach po otwarciu najlepsze kosmetyki były wykupione. Teraz bardziej racjonalnie podchodzą do zakupów, dodatkowo bardzo ograniczony budżet nie pozwolił mi na większe zdobycze. Zakupiłam tylko dwa produkty. Tuszu potrzebowałam na już, bo z mojego starego  nic nie zostało, a drugi, który mam, niestety,  nie jest zbyt dobry. Róż również mi się kończył, a że nie miałam nic konkretnego,  co bym chciała wypróbować, wzięłam  ten, którego używałam już wcześniej. Wybrałam tylko inny odcień. Poniżej przedstawiam co zakupiłam.
Lovely-tusz do rzęs

Wibo-róż do policzków


Jak widzicie kupiłam tylko dwa produkty. A co Wam udało się upolować?

2 komentarze:

  1. Ja upolowałam dwa lakiery :) oczywiście złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak sprawdzą się te produkty u Ciebie, właśnie szukam fajnego różu a ten wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń